Tag: Ieba

Friday, February 13, 2009

10 PERKARA TENTANG IEBA!


Ini Ieba... dia seorang wanita. Pun begitu dia... dia adalah SENGAL!


1. Yang aku tahu Ieba seorang perempuan.
2. Ieba sudah tentulah bukan seorang lelaki.
3. Aku tak pernah tengok Ieba pakai kebaya.
4. Tiap kali jumpa Ieba, dia pakai seluar ngan t-shirt jer.
5. T-shirt kegemaran dia kaler MERAH!
6. Penyokong MU! Kalau MU kalah pun sebab dia la yang sokong!
7. Suka memanjat.
8. Dia sayang giler kat abang dia yang seorang itu.
9. Tak lama lagi dia akan dapat kakak ipar!
10. Ieba seorang yang sengal!

Ni baru 10, kalau ikutkan ada 1 juta lagi benda nak tulis. Cukup la ye… sebab kalau tulis sampai 2 juta pun semuanya berkaitan dengan Ieba yang sengal jer.

Novel kegemaran Ieba: Cara-cara Memansang Pemancar Agar Line Telefon & Broadband Clear!

5 benda yang aku sayang:-
(Siapa la yang memula buat tag ni… apasal 5 BENDA je? Buat la 1001 benda!)


1. MyKad – tak sayang benda ni tak layan dipanggil warganegara!
2. Kad ATM – sayang la, kalo tak nak cucuk duit gaji macam mana!
3. Kunci kereta, motor & rumah – ada kereta, motor & rumah takde makna kalau takde kuncinya!
4. Baju & seluar – takde benda ni memang la sengal ek?
5. Kopiah yang seorang kawan kait sendiri dah lebih 20 tahun usianya. Dah dua kali kopiah ni ghaib tapi jumpa balik. Skang ni ghaib balik, mintak-mintak jumpa la nanti. Kalau tak jumpa ada sesiapa nak hadiahkan kopiah lain kat aku? Eheheheh...


[Disebabkan aku ni pemalu dan low-profile, jadi takde sesiapa la yang aku nak tag. Hehe...]

0 ulasan:

Ayat Kaki Ruang 1.11

BLOG INI HALAL DIBACA, TANPA ADA UNSUR HASUTAN SERTA ADU DOMBA. JUGA TIADA BERRBAU PERKAUMAN MELAINKAN BERKAITAN KAUM ADAM DAN HAWA. MENCARI YANG HALAL ITU FARDHU - BACALAH TANPA WAS-WAS!

Ayat Kaki Ruang 2.11

"Don't walk in front of me, I may not follow
Don't walk behind me, I may not lead
Just walk beside me and be my friend."

Ayat Kaki Ruang 3.11

JAP EKK... TAK SEMPAT NAK TAMBAH PAPE LAGI. NANTI AKU LAPANG-LAPANG AKU BUBUH LA APA YANG PATUT.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP