Tag: Ann

Monday, February 16, 2009

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10… PERKARA TENTANG ANN


1. Ada tahi lalat timbul kat tepi batang idung. Aku pernah tanya tak nak operate buang ker – Ann kata dia sayang tahi lalat tu. Identiti dia!

2. Tak banyak cakap. Dia suka dengar orang bercakap. Risau jugak bila bersembang dengan dia, senyappp jer… kot-kot kita cakap-cakap dia tido! Sebab…

3. Aku tahu dia sukaaaaa TIDO! Walaupun dia suka tido, tapi…

4. Aku selalu dengar dia payah nak tido memalam. Kadang-kadang dia kata dia terkebil-kebil dalam gelap sampai dinihari. Lepas tu kat opis mamai-mamai.

5. Kadang-kadang cara cakap dia kasar. Perkataan yang selalu keluar… “SEPAK KANG!” Tapi kasar gitu pun, Ann ni…

6. Penyedih, cepat terasa, sensitif. Atau… cepat merajuk jugak la, cuma dia tak tunjuk. Kalau nak tahu cuba renung ke dalam mata dia (kalau ada peluang la… kenyit-kenyit mata pun ok kot… ehehehe!)

7. Selain tido, Ann suka makan-makan. Tapi skang dia diet… eheheh! Aku suka tengok dia makan sebab dia hayati makanan penuh perasaan. Maka dengan itu kalau dia makan, memang lambat macam siput – sibutband la katakan!

8. Suka asam-asam, suka masam-masam, suka mangga muda, jeruk segala jeruk – dia makan macam makan nasik!

9. Ann juga seorang yang suka la tengok citer Hindustan – berguling-guling kat lantai depan TV. Puas aku suruh tengok citer Tamil, sebab Tamil lagi best daripada Hindustan. Tau dia kata apa? “Sepak kang!”

10. Ann suke kaler pepel.

Laa… dah 10 dah? Baru tulis intro dan habis la pulak. Ni ada balance 888 lagi pasal Ann ni nak letak mana ntah – ada sambungan tak tag nih? Eheheheh….



Novel yang dia suke? Humm… takat ni kira yang terbaru la dia baca novel-novel Ramlee Awang Murshid.



Lima benda yang aku sayang? Sama seperti yang tertulis dalam tag Ieba. Sekian, terima kasih.

0 ulasan:

Ayat Kaki Ruang 1.11

BLOG INI HALAL DIBACA, TANPA ADA UNSUR HASUTAN SERTA ADU DOMBA. JUGA TIADA BERRBAU PERKAUMAN MELAINKAN BERKAITAN KAUM ADAM DAN HAWA. MENCARI YANG HALAL ITU FARDHU - BACALAH TANPA WAS-WAS!

Ayat Kaki Ruang 2.11

"Don't walk in front of me, I may not follow
Don't walk behind me, I may not lead
Just walk beside me and be my friend."

Ayat Kaki Ruang 3.11

JAP EKK... TAK SEMPAT NAK TAMBAH PAPE LAGI. NANTI AKU LAPANG-LAPANG AKU BUBUH LA APA YANG PATUT.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP