Ayat-Ayat Penutup

Monday, December 31, 2007


Hari ini 31 Disember 2007... hanya tinggal beberapa jam saja lagi, kita akan tinggalkan tahun 2007. Dan, kita sambut kehadiran 2008...

Janji-janji yang kita lafaz sepanjang 2007 mungkin telah mampu kita tunaikan. Mungkin, ada jua yang terpaksa kita mungkiri dan kita gugurkan begitu saja. Perlukah alasan untuk janji-janji yang harus kita mungkiri? Mungkin... mungkin setiap orang ada alasan, tetapi tak semua orang MEMERULKAN ALASAN dan penjelasan. Terpulang, kerana seseorang pernah berkata, apa pun yang dia mahu fikir tentang sesuatu itu adalah hak dia.

Ya, kita berhak untuk membuat apa saja tanggapan. Itu adalah peribadi...

Moga dengan hadir 2008 ini, kita bertekad [bukan berjanji?] dapat melunasi janji-janji yang dimungkiri [walau dengan apa sebab sekalipun] di sepanjang 2007. Insya-Allah... Dan, mudah-mudahan juga kita dapat melakukan YANG TERBAIK untuk beroleh KEBAIKAN-KEBAIKAN agar kita menjadi mampu menjadi salah seorang INSAN TERBAIK.

Mohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki...

0 ulasan:

Ayat Kaki Ruang 1.11

BLOG INI HALAL DIBACA, TANPA ADA UNSUR HASUTAN SERTA ADU DOMBA. JUGA TIADA BERRBAU PERKAUMAN MELAINKAN BERKAITAN KAUM ADAM DAN HAWA. MENCARI YANG HALAL ITU FARDHU - BACALAH TANPA WAS-WAS!

Ayat Kaki Ruang 2.11

"Don't walk in front of me, I may not follow
Don't walk behind me, I may not lead
Just walk beside me and be my friend."

Ayat Kaki Ruang 3.11

JAP EKK... TAK SEMPAT NAK TAMBAH PAPE LAGI. NANTI AKU LAPANG-LAPANG AKU BUBUH LA APA YANG PATUT.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP