Aku Cinta Kamu!

Friday, September 21, 2007

"Cinta dimulai dengan sebuah senyuman, bertumbuh dengan sebuah ciuman dan berakhir dengan titisan air mata."
~ Aku tak pernah berhenti untuk bercinta, menyintai dan aku ingin selalu dicintai. Dengan cinta aku akan terus hidup!

"Cinta datang kepada mereka yang masih berharap sekalipun pernah dikecewakan, kepada mereka yang masih percaya sekalipun pernah dikhianati, kepada mereka yang masih mencintai sekalipun pernah disakiti hatinya."
~ Maafkan aku kerana menyintaimu, kerana cinta kita tiada janji pastinya. Mungkin kita akan saling mengecewakan antara satu sama lain. Namun, aku mahu kau tahu bahawa aku cukup bahagia bercinta denganmu, cukup bahagia dicintai olehmu. Kau anugerah terindah pernah kudapat..."

"Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan tidak pernah memiliki keberanian untuk mengutarakan cintamu kepadanya."
~ Aku tak mampu berjanji apa-apa, tapi aku semahunya sentiasa ada untukmu. Andai masa dan keadaan jua yang memisahkan kita, aku redha dan aku juga mahu kau tahu - aku cinta kamu selamanya. Pasti!"

0 ulasan:

Ayat Kaki Ruang 1.11

BLOG INI HALAL DIBACA, TANPA ADA UNSUR HASUTAN SERTA ADU DOMBA. JUGA TIADA BERRBAU PERKAUMAN MELAINKAN BERKAITAN KAUM ADAM DAN HAWA. MENCARI YANG HALAL ITU FARDHU - BACALAH TANPA WAS-WAS!

Ayat Kaki Ruang 2.11

"Don't walk in front of me, I may not follow
Don't walk behind me, I may not lead
Just walk beside me and be my friend."

Ayat Kaki Ruang 3.11

JAP EKK... TAK SEMPAT NAK TAMBAH PAPE LAGI. NANTI AKU LAPANG-LAPANG AKU BUBUH LA APA YANG PATUT.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP