Cermin Diri

Wednesday, July 23, 2008

Berfikir itu cahaya, kelalaian itu kegelapan, kejahilan itu kesesatan dan manusia yang paling hina ialah orang yang menganiaya orang bawahannya.



~Aku sentiasa berfikir, aku pernah lalai dan pasti akan lalai pada masa tertentu, aku juga kadang-kadang jahil! Mudah-mudahan cahaya-Nya sentiasa menyinari hidup aku, mudah-mudahan aku sentiasa sedar diri dan terlepas dari kelalaian, mudah-mudahan aku sentiasa mampu untuk belajar agar mengikis kejahilan ini. Moga jalan kita sentiasa terang dan terhindar dari kesesatan!~

0 ulasan:

Ayat Kaki Ruang 1.11

BLOG INI HALAL DIBACA, TANPA ADA UNSUR HASUTAN SERTA ADU DOMBA. JUGA TIADA BERRBAU PERKAUMAN MELAINKAN BERKAITAN KAUM ADAM DAN HAWA. MENCARI YANG HALAL ITU FARDHU - BACALAH TANPA WAS-WAS!

Ayat Kaki Ruang 2.11

"Don't walk in front of me, I may not follow
Don't walk behind me, I may not lead
Just walk beside me and be my friend."

Ayat Kaki Ruang 3.11

JAP EKK... TAK SEMPAT NAK TAMBAH PAPE LAGI. NANTI AKU LAPANG-LAPANG AKU BUBUH LA APA YANG PATUT.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP